JEMBOT MAWOT Bypass Shell
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<xliff xmlns="urn:oasis:names:tc:xliff:document:1.2" version="1.2">
<file original="modules/statsbestcustomers/statsbestcustomers.php" source-language="en" target-language="nl" datatype="plaintext">
<body>
<trans-unit id="4f29d8c727dcf2022ac241cb96c31083" approved="yes">
<source>Empty recordset returned</source>
<target state="final">Leeg resultaat</target>
<note>Line: 52</note>
</trans-unit>
<trans-unit id="ec1ee973b8947391f8f014c76ac7379f" approved="yes">
<source>Valid orders</source>
<target state="final">Geldige bestellingen</target>
<note>Line: 84</note>
</trans-unit>
<trans-unit id="1ff1b62d08d1195f073c6adac00f1894" approved="yes">
<source>Money spent</source>
<target state="final">Uitgegegeven geld</target>
<note>Line: 90</note>
</trans-unit>
<trans-unit id="8b83489bd116cb60e2f348e9c63cd7f6" approved="yes">
<source>Best customers</source>
<target state="final">Beste klanten</target>
<note>Line: 96</note>
</trans-unit>
<trans-unit id="8381271f1fc8bfe06c6fb80b810ff4aa" approved="yes">
<source>Enrich your stats, add a list of the best customers to the dashboard.</source>
<target state="final">Verrijk je statistieken, voeg een lijst met de beste klanten toe aan het dashboard.</target>
<note>Line: 97</note>
</trans-unit>
<trans-unit id="a32a87bb2fc40ac5e3701941fb715cb4" approved="yes">
<source>Develop clients' loyalty</source>
<target state="final">Fidéliser les clients</target>
<note>Line: 128</note>
</trans-unit>
<trans-unit id="c01d21a09f02b8e661114db60a0f60d4" approved="yes">
<source>Keeping a client can be more profitable than gaining a new one. That is one of the many reasons it is necessary to cultivate customer loyalty.</source>
<target state="final">Klantbehoud kan winstgevender zijn dan het werven van nieuwe. Dit is één van de belangrijkste redenen om klanten te binden.</target>
<note>Line: 130</note>
</trans-unit>
<trans-unit id="197bad7ad08abfd1dc45ab92f96f155d" approved="yes">
<source>Word of mouth is also a means for getting new, satisfied clients. A dissatisfied customer can hurt your e-reputation and obstruct future sales goals.</source>
<target state="final">Mond tot mond reclame is ook een manier om nieuwe, tevreden klanten te krijgen; een ontevreden klant trekt geen nieuwe klanten.</target>
<note>Line: 131</note>
</trans-unit>
<trans-unit id="bf0d87b5aa8d331563ee61f2ac82069d" approved="yes">
<source>In order to achieve this goal, you can organize:</source>
<target state="final">Om dit doel te bereiken kunt u het volgende organiseren: </target>
<note>Line: 132</note>
</trans-unit>
<trans-unit id="397a5e109a5897ee7d699050cbc93347" approved="yes">
<source>Punctual operations: commercial rewards (personalized special offers, product or service offered), non commercial rewards (priority handling of an order or a product), pecuniary rewards (bonds, discount coupons, payback).</source>
<target state="final">Nauwkeurig werk: Commerciële beloning (Persoonlijke speciale aanbiedingen, producten of service aangeboden), niet-commerciële beloning (voorkeursbehandeling bij het plaatsen van een bestelling), geldelijke beloning (obligaties, waardebonnen, terugbetaling).</target>
<note>Line: 134</note>
</trans-unit>
<trans-unit id="4bc24eed56e0ba89fc3ab4e094d18d8a" approved="yes">
<source>Sustainable operations: loyalty points or cards, which not only justify communication between merchant and client, but also offer advantages to clients (private offers, discounts).</source>
<target state="final">Duurzaam werk: loyaliteitspunten of -kaarten, die niet alleen communicatie tussen de koper en de verkopen mogelijk maakt, maar ook voordelen voor klanten opleveren (persoonlijke aanbiedingen, kortingen).</target>
<note>Line: 135</note>
</trans-unit>
<trans-unit id="2f408c42912e3afe23a0e4adcbe34b96" approved="yes">
<source>These operations encourage clients to buy products and visit your online store more regularly.</source>
<target state="final">Deze acties moedigen klanten aan om producten te kopen en uw online winkel regelmatiger te bezoeken.</target>
<note>Line: 137</note>
</trans-unit>
</body>
</file>
</xliff>
xxxxx1.0, XXX xxxx